Nowości kosmetyczne (ROSSMANN)

Hej, z powodu wielkich promocji w ROSSMANN'ie postanowiłam wybrać się na "małe" zakupy. Kupiłam, oczywiście sporo rzeczy, które nie za bardzo były mi potrzebne, ale czy są dziewczyny, które potrafią obojętnie przejść obok zniżek -49%, a nawet -55%? Jeżeli są takie osoby pośród moich czytelniczek to bardzo podziwiam i zazdroszczę! 




Promocja w ROSSMANNie trwała od 20 do 28 kwietnia 2017r. Po raz pierwszy promocje nie były podzielone na grupy i poszczególne dni ( np. pomadki, szminki, tusze, podkłady itd), ale tym razem wszystko było przecenione w jednym terminie, co spowodowało wielkie zamieszanie i ludzie się pchali, żeby zdobyć co im potrzebne...

Zapraszam Was do obejrzenia moich produktów, które zakupiłam i tak jak napisałam wyżej - nie wszystko było mi potrzebne, spokojnie bez niektórych rzeczy by się obeszło.... no, ale co robią przeceny z ludźmi, ech..


LOVELY K-LIPS - POMADKA MATOWA NR.1 

Pierwszym produktem, który zakupiłam był błyszczyk z lovely. Są to błyszczyki matowe, które szybko zasychają na ustach i dają wspaniały efekt na kilka godzin! Możemy jeść, pić i spokojnie nie martwić się, że na naszych ustach nie ma pomadki, bo będzie! Ja kupiłam sobie jedynkę, czyli SWEET, jasny kolor, piękny róż. Zaskoczona efektem i długotrwałością postanowiłam kupić sobie dwójkę.. no i kupiłam, niestety szybko się z nią pożegnałam, bo mama postanowiła sobie ode mnie odkupić. Nie udało mi się już zakupić tego produktu na przecenach, więc jestem zmuszona zakupić za 26 zł, ale naprawdę efekt jest tego godny!


Zestaw składa się z konturówki i pomadki płynnej. Nie musicie się obawiać, że będą w innych kolorach, bo jeszcze mi się to nie trafiło! 

 POLECAM ;)

Lovely - Extra Lasting


Zaczarowana zestawem z lovely postanowiłam kupić sobie samą pomadkę. Źle dobrałam kolor, no i mam dziwne uczucie, że ta jakoś szybciej schodzi mi z ust. Prawda jednak jest taka, że miałam ją raz na ustach, no może dwa i nie za dużo mogę o niej powiedzieć. 
UWAGA! Pomadki matowe strasznie wysuszają usta, więc proponuję na noc zaopatrzyć się jakiś balsam do ust. 

Wibo-  Panoramic Lashes Shine Volume Mascara


Tusz ten to mój must have. Rok temu wpadłam na niego, bo był na przecenach i postanowiłam sobie zakupić i tak już został ze mną aż do teraz. Moja mama też go używa i również jest z niego mega zadowolona. Trwałość jest bardzo dobra, a także szczoteczka na plus. Polecam! 

Miss Sporty - Studio Eyebrow Kit, zestaw do makijażu brwi

To będzie już moje drugie opakowanie i jestem z niego mega zadowolona. Dla mnie, czyli osoby, która bez pomalowania brwi wgląda jakby ich nie było, sprawdza się genialnie! Miałam kupić coś nowego, ale uznałam, że lepiej wyjdę na tym, jeśli kupię, to co najlepiej mi się sprawdza. 


Body Club- balsam do ust, ochronny, nawilżając

Moje usta nigdy nie były jakoś bardzo przesuszone, więc nie potrzebowałam żadnych balsamów, jednak kiedy zaczęłam stosować matowe pomadki z lovely, wieczorem koniecznie muszę nałożyć balsam, a ten sprawdza się idealnie! Doskonale nawilża usta, polecam! 

Wibo- bibułki matujące



Wibo- Deluxe Brightener, ekskluzywny korektor rozświetlający
L’Oréal Paris- Indefectible 24h-Matte
Wibo- Primer Base

Korektor prezentuje się bardzo ładnie i nie powiem, ale skusiłam się na jego zakup ze względu na jego opakowanie. Nie mogę jeszcze nic o nim powiedzieć, bo używam, go zaledwie 2 dni. Na razie sprawuje się bardzo dobrze, nie narzekam, ale co dalej to zobaczymy  ;) 

Podkład, jest już moim must have i używam go już od 2 lat. Jedyne co się zmienia to raz opakowanie nr 12, a czasami nr 11. To zależy jakie znajdę w sklepie. Podkład bardzo dobrze kryje, jest matujący, no i co ja mogę powiedzieć jeszcze? POLECAM!

Baza pod makijaż, na jej temat nic się jeszcze nie wypowiem, bo ani razu jej nie użyłam. Komentarze na jej temat są różne, pozytywne i negatywne. No cóż, muszę się przekonać sama, jak to z tą bazą jest. Skusiłam się na jej zakup tylko dlatego, że miała mega dobrą cenę, więc nie było mi szkoda na sam test. ;)

WIBO- GO NUDE SEX APPEAL EDITION





WIBO NEUTRAL EYESHADOW PALETA




Paletek jeszcze nie używałam, więc nie chcę wystawiać im żadnej opinii. Są bardzo ładne i cieszę się, że je kupiłam. Pigmentację też mają bardzo dobrą i jeszcze w ostatni dzień biegłam do sklepu, aby kupić mamie paletkę. 
A jak wyglądały Wasze? Co kupiłyście? Czego nie było, a co chciałyście mieć? Czy spotkała Was jakaś nieprzyjemna sytuacja podczas zakupów w ROSSMANNie  w czasie trwania promocji? 

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. ja wielbię te pomadki matowe z Lovely:D kupiłam ich na promocji aż sztuk 6 :D choć 2 kolory nie są do końca moje to i tak je lubię;) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również skorzystałam z tej promocji :)

    Obserwujemy? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również podziwiam osoby, które potrafią obojętnie przechodzić obok takich promocji! ;) Pierwsze zakupy zrobiłam ze zniżką 49%, a drugie już ze zniżką 55%. Z produktów, które kupiłaś miałam tylko bibułki matujące i byłam z nich bardzo zadowolona. Podoba mi się także paleta cieni Go Nude, kolory są obłędne! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że duże zakupy były! U mnie było dużo ludzi, jednakże kupiłam puder - tak jak planowałam, niestety nie było mojego odcienia fluidu którego chciałam ale cóż kupiłam inny :) Cudowne pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta paletka. Ma ciekawe kolory. Taak ludzi na promocjach było bardzo dużo, ale udało mi się zdobyć mój kochany podkład.

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwie paletki z wibo są cudne, żałuje że z żadnej nich nie kupiłam na promocji w Rossmanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zestaw w innym odcieniu, jest świetny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zestaw K*Lips i cienie z Wibo :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dłuższego czasu zbieram się do zakupienia pomadki z K Lips i oczywiście paletki cieni WIBO- GO NUDE SEX APPEAL EDITION. Kochana mogłabyś zdradzić mi cenę tej paletki??

    OdpowiedzUsuń
  10. LOVELY K-LIPS - POMADKA MATOWA również zakupiłam :) podoba mi się jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy :) Tym razem kupiłam pomadki k'lips i bibułki matujące.
    Ja o moich zakupach w Rossmannie, jak i samym szale zakupów w Rossmannie pisałam u siebie na blogu.
    Mój blog
    Zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nowości kosmetyczne. Szczególnie podobają mi się te paletki cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka