MAKE-UP AKADEMIE MAGIC WATER Mgiełka 3w1 PINK


Hej! 

Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu wielofunkcyjnego od Bielendy.
Ta mgiełka była hitem przy ostatniej promocji kolorówki -55% w Rossmannie, szał na instagramie kosmetycznym był od pierwszego dnia promocji aż do jej zakończenia. Sama chciałam ją wypróbować i niestety w moim mieście została dosyć szybko wykupiona, a w Poznaniu też musiałam się przejść aby dostać ją w trzech wersjach. Dzisiaj recenzja tylko jednej, więc spokojnie. ;)


Producent obiecuje, że jest to produkty wielofunkcyjny, a mianowicie PRIMER, HIGHLIGHTER i MOISTURIZER. Jak ma działać i jak tego używać możecie się dowiedzieić -> tutaj. Ogólnie produktu można używać na twarz, ciało i włosy (brzmi szałowo, nie?). Mnie osobiście urzekły te drobinki, myślałam, że efekt będzie wow, ale według mnie nie było żadnego efektu.

Prawdą jest, że ten produkt pięknie się rozpyla, delikatnie na twarzy i całym ciele. Lekko nawilża ale i chyba tylko tyle. A, i ma piękny zapach! Ja do swojego produktu dosypałam sypki rozświetlacz z Wibo i wtedy ten efekt "wow" może jest. Chciałam fajnej mgiełki na lato, takiej co na plaży da mi piękne rozświetlenie. Niestety, ta nie spełniła moich oczekiwań. Nie używałam jej jako bazy pod makijaż ani jako rozświetlacza do twarzy, a jedynie rozświetlacza do ciała. Na włosy też obawiam się kłaść ten produkt, więc i z tego zrezygnowałam.


SKŁADNIKI:

Aqua (Water), Glycerin, Trehalose, Panthenol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Mica, Biosaccharide Gum-4, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Hyaluronic Acid, Sodium Lactate, Lactic Acid, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Magnesium Aluminum Silicate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Hydroxycitronellal, CI 77891, CI 45410, CI 77861, CI 77491.

PODSUMOWANIE:

+ cena (ok 19 zł)
+ opakowanie - proste ale cieszy, serio!
+ zapach
+ nawilżenie
- słabo widoczne rozświetlenie
- nie przedłuża makijażu
- może zapychać

Jeżeli macie tą mgiełkę i tak jak ja uważacie, że glow jest za słabe polecam wsypać jakiś rozświetlacz i będzie super! Może niestety zapchać się atomizer... ale ja mam wsypany rozświetlacz z WIBO i buteleczka wciąż się dobrze sprawuje! Produkt nie jest duży, więc super się sprawdzi do większości torebek i pamiętajcie, że zapach ma obłędny! :)


Słyszałyście o tym produkcie na ostatnie promocji -55% na kosmetyki w Rossmannie? Używałyście? Jakie macie opinie? Z chęcią dowiem się co myślą o tym produkcie inne dziewczyny. Może Wam się sprawdził? Przypominam, że jestem też dostępna na moim instagramie @kosmetykowa.mania. Miłego tygodnia! 

Jessica

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka