GOLDEN ROSE PALETA ROZŚWIETLACZY STROBING HIGHLIGHTER

Hej Kochane,
   Dzisiaj przychodzę z recenzją palety rozświetlaczy od Golden Rose. Jest po prostu piękna, od kiedy polecono mi ją na kursie  makijażu wiedziałam, że muszę ją mieć!
 

   Mamy tu trzy różne odcienie rozświatlaczy - ja osobiście stosuję trzy naraz :D. Produkt ten posiada trzy rozświeltacze w różnych odcieniach: brązu, różu i złota. Piękny efekt mamy zarówno przy stosowaniu na mokro i sucho. Jeżeli ktoś nie lubi mocnego glow, to niestety musi bardzo uważać przy tej palecie, ponieważ pigmentacja jest bardzo wysoka.
 


   Na duży plus również zasługuje opakowanie produktu, bardzo ładne srebrne pudełko z lusterkiem. Osobiście nie korzystam z tego malutkiego lustereczka, ale sam fakt, że w każdej chwili można się przy nim poprawić już jest plusem.


   Cena tej palety nie jest wysoka, a wręcz śmiem stwierdzić, że jak na taką trwałość czy też rozświetlenie jest stosunkowo niska, bo około 30 zł. A produkt jest naprawdę bardzo wydajny, przy codziennym stosowaniu od maja jego zużycie jest niewielkie, a oprócz rozświetlenia cery staram się również rozświetlić dekolt czy powiekę.



   Osobiście polecam tą paletkę rozświetlaczy, jest to mój pierwszy produkt od Golden Rose i uważam, że na razie to mój ulubieniec pośród wszystkich rozświetlaczy (a trochę już ich miałam). Produkt jest bardzo dobry dla osób, które malują siebie oraz dla wizażystek ( i śmiem stwierdzić, że dla każdej wizażystki tej początkującej i z pewnym stażem). Cena jest naprawdę niska, warto śledzić również promocje i dorwać za grosze. Produkt wystarczy na długo, da rozświetlenie na każdą okazję. Gdyby nie szkolenie z makijażu to pewnie tej palety bym nie kupiła, ale teraz polecam ją każdemu. Nawet kupiłam identyczną mamie na Dzień Mamy. :)



   Zapraszam Was na mojego instagrama @kosmetykowa.mania, a już niedługo pojawi się nowa recenzja. Miłego dnia. :)
Jessica

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka