ZMIANY :)

   Hej Kochani,

   Od jakiegoś czasu nie używałam tego Bloga, kilka dni temu zmieniłam nazwę, aby wciąż móc z niego korzystać tylko już troszkę w innej formie. Przez te 1,5 roku troszkę się zmieniło, moje zainteresowania się zmieniły. Zaczęłam interesować się strefą beauty, czyli makijażem oraz manicure hybrydowym i żelowym. W tamtym roku, jak i tym pracuję w drogerii kosmetycznej, więc moje zainteresowanie kosmetykami powinno być czymś naturalnym, dlatego stworzyłam Instagrama (@kosmetykowa.mania ), ale chcąc się rozwijać dalej postawiłam również, że recenzję będę publikować tutaj, na blogu.
   Uważam, że tutaj jestem w stanie Wam więcej przekazać niż na Instagramie. Blog zmotywuje mnie do obszerniejszej opinii, a także ta recenzja nie będzie pisana na szybko w telefonie w drodze na uczelnię. Ale mimo wszystko głównym kontem będzie Instagram, tam wszystko będzie szybciej, tam możecie pisać, dopytywać i tam oczywiście będę najczęściej. Jeżeli któraś w Was (zakładam, że konto będzie typowo dla kobiet :) ) będzie miała ochotę na dłuższą recenzję, to ma szansę przeczytać ją tutaj. Link do Bloga będzie zawsze na Instagramie, więc bez obaw :)
   Życzę miłego poniedziałku i do zobaczenia wkrótce :)
Jesssica 

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka